Co muszę przygotować, aby ubiegać się o dofinansowanie w ramach Programu Moje ciepło?
Lista wymaganych dokumentów :
- Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy
- Zawiadomienie o zakończeniu budowy lub decyzja o pozwoleniu na użytkowanie - jeśli dotyczy(o dofinansowanie mogą ubiegać się osoby które złożono zawiadomienie o zakończeniu budowy lub złożono wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie nie wcześniej jak 01.01.2021 r. – zakończenie budowy budynku nie jest wymagane)
- Charakterystyka energetyczna budynku lub świadectwo charakterystyki energetycznej (charakterystykę energetyczną znajdziesz w projekcie budowlanym, należy wiedzieć że jeśli zastosowaliśmy jakiekolwiek zmiany w stosunku do projektu, zarówno projekt jak i charakterystykę można zaktualizować, uwzględniając zastosowane materiały i/lub systemy. Jeśli budynek został oddany do użytkowania należy wykonać świadectwo charakterystyki energetycznej).
- Protokół odbioru według załącznika nr 1 Programu Priorytetowego „Moje Ciepło”
- Faktura lub równoważny dokument księgowy
- Potwierdzenie zapłaty za fakturę
- Karta produktu i etykieta energetyczna zakupionej i zamontowanej pompy ciepła (A++ 55 st. C)
- Oświadczenie o posiadaniu zgody współwłaścicieli
- Skan karty dużej rodziny – jeśli dotyczy
- Pełnomocnictwo do złożenia wniosku – jeśli dotyczy
- Oświadczenie dotyczące nabywcy wskazanego na fakturze
- Inny dokument - jeśli dotyczy
- (m.in. niezbędna dokumentacja geologiczna dla gruntowej pompy ciepła)